METOD/SAMARBETE
iScreen är er förlängda arm. I branschen anammas ibland konceptet att leverera, och ta betalt för, onödigt mycket information - bara för att den går att ta fram. iScreen delar inte det synsättet utan önskar alltid att anpassa insatsen till ert verkliga informationsbehov. Efter en initial process därundersökningsinnehåll, samarbetsformer och priser beslutats, ser den typiska arbetsgången ut så här:
-
Ni meddelar vilka fysiska och/eller juridiska personer som skall undersökas (namn och helst person- och/eller organisationsnummer).
-
Rapporten sammanställs på internetfria datorer och levereras till er inom överenskommen tid.
-
Rapporten levereras digitalt i pdf-format enligt iScreens standarduppställning, men annan överenskommen form kan förekomma.
-
När rapporten är levererad och leveransen är bekräftad av er, raderar iScreen den digitala rapporten samt alla underlag och annan information gällande undersökningsobjekten.
-
iScreen för inga separata register över undersökta personer eller företag. Personnamn, person- eller organisationsnummer är ej heller sökbara i några av de affärsdatabaser - fakturaregister, offertregister och liknande - som iScreen använder.